Vanliga frågor

Här hittar du den mesta informationen och svaren på de vanligaste frågorna vi får. Du kan dessutom ställa frågor via vårt kontaktförmulär.
Under Dokument hittar du blanketter och broschyrer för nedladdning och i menyn Skicka förfrågan kan du skicka in frågor och ärenden till oss. Eller kontakta någon hos oss under menyn Kontakta oss.

VANLIGA FRÅGOR

Läs mer i Frågor och svar

KUNDSERVICE /KUNDSUPPORT

Stadsnätet och Open Universe har inga egna avtalade slutkunder och har därmed ingen publik teknisk support.

TEKNISK SUPPORT

Teknisk support tillhandahålls av den tjänsteleverantör du köpt din tjänst av. Telefonnummer till alla tjänsteleverantörer finns här

KUNDTJÄNST

Om du vill veta mer om befintliga erbjudanden eller tjänster i nätet är du välkommen att ringa kundtjänst på telefon : 019-761 47 70

SLUTKUNDSSUPPORT

Om du har problem med att skapa användare och komma åt portalen ska du vända dig till Open Universe slutkundssupport på tel: 0770-82 55 55

KABELSKADA

Vid kabelskada eller avgrävning är du välkommen att kontakta Relacom NMC på telefon: 08-553 900 50
kumbro_wide
KumBro Stadsnät
Besöksadress:
Orvar Bergmarks Plats 2F
Postadress:
Box 33 520, 701 35 Örebro
#inlineditbutton